BAŞKURT MOTOR VE KABLO SANAYİ A.Ş.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Başkurt’un temel amaç ve hedefi, koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlayarak müşterilerimiz ile güvene dayalı uzun
süreli ilişkiler kurmaktır.
Bu amaç doğrultusunda;
-Müşteri talep ve beklentileri hızlı, şeffaf ve objektif bir şekilde değerlendirir.
-Talepleri, şirket politikaları, yasal, organizasyonel, finansal ve operasyonel gereklilikler çerçevesinde değerlendirerek
müşteri odaklı çözümler sunar.
-Müşterilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği önemlidir; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında
başvuru amacı dışında paylaşılmaz ve kullanılmaz.
-Müşteri, çalışan ve diğer ilgili tarafların bildirimlerini, taleplerini ve beklentilerini tüm proseslerinde sürekli iyileştirme
için bir fırsat olarak değerlendirir.
Mehmet KILAVUZ
Genel Müdür